Obchodní podmínky



OBCHODNÍ PODMÍNKY

VZDĚLÁVACÍ SPOLEČNOSTI TSM, SPOL. S R.O.



Tyto obchodní podmínky společnosti TSM, spol. s r.o., IČ: 00208914, DIČ: CZ00208914, se sídlem: Zámečnická 90/2, 602 00 Brno; společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, sp. zn. 273 (dále jen „TSM“ nebo „korporace“), upravuje právní vztahy vzniklé při poskytování služeb v oblasti vzdělávání – pořádání kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí (kurzy otevřené i zakázkové) a dalšího poradenství. Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztah mezi TSM a zákazníkem (dále také jako „účastníkem“). Smluvní vztah mezi TSM a zákazníkem vzniká prostřednictvím komunikačních prostředků, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředky komunikace na dálku“), a to prostřednictvím webového rozhraní www.tsmkurzy.cz (dále jen „webové rozhraní“).

Smlouva je uzavřena odesláním řádné objednávky (dále také jako „přihlášky“) ze strany zákazníka a doručení objednávky TSM (nikoliv tedy až po potvrzení objednávky). TSM se zavazuje zákazníkovi poskytnout objednané služby a zákazník se zavazuje TSM objednané služby uhradit v plné výši. Akceptace (potvrzení) objednávky je zpravidla provedena prostřednictvím e-mailu, výjimečně může být provedena telefonicky.
 
Kontakty:       
sídlo: Zámečnická 90/2, 602 00 Brno, IČ: 00208914, DIČ: CZ00208914, jsme plátci DPH
administrativní zázemí: Dukelská 117/12, 682 01 Vyškov (provozovna)
tel.: 517 333 699, 736 216 375
e-mail:valickova@tsmvyskov.cz, prihlasky@tsmvyskov.cz
                       

 
1. UZAVŘENÍ SMLOUVY

Smlouva je uzavřena odesláním objednávky (dále také jako „přihlášky“) zákazníkem a doručením objednávky TSM.

A) Přihlášky k účasti na kurzech a školeních otevřených pro veřejnost

Přihlášky k účasti na vzdělávacích akce je možné provést následujícím způsobem:

a) Přihláška přes webové rozhraní www.tsmkurzy.cz
Objednávka se skládá z jednoho kroku, před podáním objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil (zadal). Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko „Objednat“. Údaje uvedené v objednávce jsou korporací považovány za správné. Korporace zpravidla neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa zákazníka“). Všechny takto zaslané přihlášky jsou závaznými objednávkami a již v okamžiku doručení objednávky korporaci dochází k uzavření smlouvy (bez ohledu na následně potvrzení ze strany TSM).

b) Přihláška prostřednictvím e-mailu
V případě, že se chcete přihlásit prostřednictvím e-mailu, kontaktujte nás prosím na některém z kontaktních e-mailů uvedených na webovém rozhraní v sekci „Kontakty“. V e-mailu prosím uveďte název kurzu, termín a místo konání kurzu, jména účastníků a kontaktní e-maily a telefonní čísla, fakturační údaje, korespondenční údaje (pokud se liší od fakturačních), preferovaný způsob platby kurzovného. Všechny e-mailem zaslané přihlášky jsou závaznými objednávkami a již v okamžiku doručení objednávky korporací dochází k uzavření smlouvy (bez ohledu na následně potvrzení ze strany TSM).

c) Přihláška prostřednictvím telefonu
V případě, že se chcete přihlásit telefonicky, kontaktujte nás prosím na některém z telefonních čísel uvedených na webovém rozhraní v sekci „Kontakty“. V rámci telefonické komunikace od Vás zjistíme všechny potřebné údaje a přímo je poznačíme do našeho systému. Všechny telefonicky podané přihlášky jsou závaznými objednávkami a již v okamžiku doručení objednávky korporaci dochází k uzavření smlouvy (bez ohledu na následně potvrzení ze strany TSM).

Souhrnná informace ke všem způsobům provedení přihlášky: Poté, co bude vytvořena objednávka kurzu, obdržíte zpravidla na kontaktní e-mail sumarizaci a potvrzení objednávky. V případě, že jste jako způsob úhrady zvolili „zálohovou fakturu“, obdržíte v příloze tohoto e-mailu rovněž zálohovou fakturu.

Zařazení účastníků na kurz, seminář či školení bude uskutečněno podle pořadí došlých přihlášek. V případě naplnění kapacity semináře bude účastník vyrozuměn a účastnický poplatek mu v takovém případě bude vrácen, ev. dohodnut náhradní termín školení. Nebude-li s náhradním termínem zákazník souhlasit, je korporace oprávněna smlouvu bez dalšího ukončit a účastníkovi vrátit obdržené plnění. Nebylo-li ze strany účastníka doposud nic plněno, zaniká smluvní vztah bez dalších nároků.

Případná změna termínu školení, lektora a přednáškového sálu či zrušení semináře z organizačních a provozních důvodů je vyhrazena. Jestliže dojde ke změně v podmínkách konání semináře, či jeho úplnému zrušení z důvodů na straně lektora či TSM, je korporace oprávněna smlouvu bez dalšího ukončit a účastníkovi vrátit obdržené plnění. Nebylo-li ze strany účastníka doposud nic plněno, zaniká smluvní vztah bez dalších nároků.
 
B) Objednávka zakázkových kurzů

Pro objednání zakázkového kurzu nás prosím kontaktujte na některém z kontaktních e-mailů uvedených na webovém rozhraní v sekci „Kontakty“, ev. prostřednictvím telefonu či on-line chatovacího okna nebo přes sociální sítě. Veškeré podrobnosti s Vámi budou dohodnuty individuálně. Jakmile si vzájemně odsouhlasíme realizaci školení, stává se objednávka zakázkového školení závaznou.


2. PLATEBNÍ PODMÍNKY

1) Úhrada ceny za vzdělávací aktivitu (kurz) je možná následujícími způsoby:

a) Online platební kartou/okamžitým převodem na bankovní účet
Platba bude provedena přímo na webovém rozhraní TSM za pomocí platebního nástroje, jako je např. online platba kartou, či okamžitá platba pomocí QR kódu. Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz. Comgate, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267, Web: ​https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

b) Na podkladě proforma/zálohové faktury na bankovní účet TSM
Zálohová faktura Vám bude doručena na e-mail spolu s potvrzením objednávky. Při úhradě je nutné uvést variabilní symbol, jinak platba nebude identifikována a nemusí být správně zařazena (tj. zákazník nebude mít splněn svůj závazek k úhradě ceny kurzu).

c) Na podkladě faktury/daňového dokladu vystavené po konání kurzu
Tento způsob platby je možné využít po dohodě mezi zákazníkem s TSM. Daňový doklad bude zákazníkovi doručen na e-mail poté, co se kurz uskuteční (doručení je možné rovněž prostřednictvím provozovatele poštovních služeb – na základě individuální dohody). Standardní doba splatnosti činí 14 dnů od vystavení faktury. Při úhradě je nutné uvést variabilní symbol, jinak platba nebude identifikována a nemusí být správně zařazena (tj. zákazník nebude mít splněn svůj závazek k úhradě ceny kurzu).

d) Dárkovým poukazem
Úhradu je nutné řešit individuální dohodou. Tuto platební metodu lze využít pouze po dohodě zákazníka a TSM.
 
Ceny kurzů
1) Ceny kurzů jsou uvedeny včetně DPH s výjimkou kurzů, které jsou akreditovány. Akreditované jsou v souladu se zákonem osvobozeny od DPH.
2) Cena je u různých akcí odlišná v závislosti na délce konání semináře či kurzu, na poskytovaných materiálech, zajištěném občerstvení, místě konání apod.


3. VYDÁVÁNÍ OSVĚDČENÍ

1) Po konání každého kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování. Pokud jsou semináře akreditované, a účastníci požadují akreditované osvědčení, jsou osvědčení vždy vydávána v souladu s podmínkami udělené akreditace. U akreditovaných kurzů je na osvědčení rovněž uvedeno číslo akreditace. Osvědčení může TSM zákazníkovi poskytnout také elektronicky na e-mail.


4) ZMĚNA OBJEDNÁVKY, STORNO PODMÍNKY

1) Změny objednávky i storno již objednaného kurzu jsou možné za níže uvedených podmínek:

a) Změna objednávky:
Změny je nutno činit prostřednictvím e-mailu či telefonicky. Obecně je možná změna týkající se pouze osoby účastníka dle odst. 2 tohoto článku. Případné další změny objednávky (tj. uzavřené smlouvy mezi zákazníkem a TSM) jsou možné pouze po dohodě.

b) Storno objednávky: Uzávěrka přihlášek na naše kurzy je pět pracovních dnů před jejich konáním – pozdější přihlášky budou akceptovány pouze na základě telefonické/e-mailové konzultace, není-li možnost se stále na kurz přihlásit prostřednictvím on-line přihlášky. Storno objednávky je třeba provést nejpozději deset pracovních dnů před konáním kurzu. Pozdější storna z důvodů na Vaší straně (tedy 10 a méně pracovních dnů před konáním kurzu) je nutné řešit s námi individuálně.

2) Je možné, aby se za Vás kurzu účastnil náhradník – potom potřebujeme znát předem jeho identifikační údaje.

3) Pokud se bez řádné omluvy a včasného odhlášení /ev. bez individuálního řešení změny smlouvy/ na vzdělávací akci nedostavíte, jste povinni uhradit celou výši kurzovného. Pokud jste už kurzovné uhradili, nebude vráceno. Přesun na jiný termín v případě neomluvení se z účasti je možný pouze po dohodě mezi zákazníkem a TSM.  

4) Podle ustanovení § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku má zákazník, který je spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů. Odstoupení od smlouvy musí být korporaci (jako prodávajícímu) odesláno ve lhůtě uvedené v tomto odstavci.

Odstoupení od smlouvy zašlete na e-mail prihlasky@tsmvyskov.cz, nebo valickova@tsmvyskov.cz, nebo písemně na adresu sídla TSM.

Odstoupí-li zákazník, který je spotřebitel, od smlouvy, je povinen sdělit písemně číslo svého bankovního účtu pro vrácení již zaplacené ceny, která může být ponížena, jsou-li pro to naplněny zákonné důvody.

Zákazník, který je spotřebitelem, současně bere na vědomí, že pokud se školení/kurz koná dříve, než skončí uvedená 14 denní lhůta, bere zákazník na vědomí, že mu právo odstoupit od smlouvy nepřísluší a výslovně souhlasí s poskytnutím služby před uplynutím zákonné lhůty.


5. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Ochrana osobních údajů je záležitostí důvěry a my bychom Vás chtěli ujistit, že u nás jsou Vaše osobní údaje v bezpečí. Ochrana a shromažďování, zpracování a používání Vašich osobních údajů v souladu se zákonem jsou pro nás velmi důležité a umožňují nám chránit Vaše soukromí. Máme zavedeny vnitřní systémy a mechanismy pro dostatečné zabezpečení při zpracování osobních údajů. Bližší informace o tom, jaké osobní údaje zpracováváme a na základě jakého právního důvodů, najdete na úvodní straně v patičce webu („GDPR“) a před odesláním každé objednávky máte možnost se s našimi zásadami ochrany osobních údajů rovněž seznámit. Dále rovněž zpracováváme „Cookies“ – se zásadami zpracování máte možnost seznámit se při vstupu na naše webové stránky.


6. REKLAMACE A ODPOVĚDNOST ZA VADY

1) Pokud nebyla služba poskytnuta v souladu se smlouvou (např. kurz nedosahoval objektivní kvality), má zákazník právo uplatnit práva z vadného plnění.

2) Vyřizování stížností zákazníků zajišťuje korporace prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu společnosti: valickova@tsmvyskov.cz nebo písemně na adresu sídla společnosti. Informaci o vyřízení stížnosti zákazníka zašle korporace na elektronickou adresu zákazníka. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou korporací stanovena.

3) Korporace reklamaci vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení, pokud se se zákazníkem nedohodne jinak.

4) Zákazník má právo požadovat přiměřenou slevu, náhradní službu nebo odstoupení od smlouvy, jestliže bude jeho nárok shledán oprávněným a nedohodnou-li se strany jinak.

5) Zákazník bere na vědomí, že informace, které obdrží na kurzu mohou mít povahu subjektivních názorů či hodnocení dané problematiky ze strany lektora a zákazník nemá vůči TSM právo na jakoukoliv škodu, která by byla způsobena nesprávnou informací či radou sdělenou lektorem v rámci kurzu či kdykoliv jindy v souvislosti s kurzem.

 
7. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ A DOZOROVÉ ORGÁNY

1) Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního řešení je Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.

2) Korporace je oprávněna poskytovat služby na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává příslušný živnostenský úřad.

3) Dohled nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.


8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1) Tyto podmínky jsou platné a účinné od data jejich zveřejnění na webových stránkách TSM.

2) Právní vztahy mezi korporací a zákazníkem se řídí právním řádem České republiky.

3) Pokud je některé ustanovení těchto podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.



Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 8. 9. 2025.

TSM, spol. s r.o.

JUDr. Irena Valíčková, MBA,

jednatel