Komunikační strategie v zátěžových situacích ve správním řízení

Termín: čtvrtek 14. listopad 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 15:00 h)
Místo: BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

Mapa
Zvětšit mapu
Cena: 2.100,- Kč ( v ceně je zahrnuto coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Jana CÍCHOVÁ, LL.M., vedoucí oddělení dopravních přestupků a řidičských průkazů a Bc. Tereza HANÁČKOVÁ, vedoucí obecných přestupků
    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace: Seminář je akreditován MV ČR, číslo akreditace: AK/PV-424/2019.
Program: Program semináře:
Komunikace s účastníky řízení v rámci vedených správních řízení
- Principy a vymezení správních řízení
- Principy komunikace ve správních řízeních
- Obecné modely situací ve správních řízeních
- Nejčastější komunikační chyby ve správních řízeních
- Způsoby komunikace a volba komunikační strategie
- Etické kodexy a image úředníka
- Komunikačně náročné situace ve správní praxi
Efektivní procesní postupy ve správních řízeních, včetně vydávání rozhodnutí 
- Organizace práce v agendách, které jsou charakteristické přetížením a současně během prekluzivních lhůt
- Posuzování věci k projednání a stanovení plánu postupu
- Volba efektivních procesních postupů ve správním řízení
- Efektivní postupy při zpracování písemností
- Eliminace pochybení při provádění úkonů
- Efektivní postupy při zpracování správních rozhodnutí
Řešení stížností a emočně náročných situací ve správním řízení
- Úředníci očima klientů
- Odlišnost zájmů klienta a úředníka
- Typologie klientů
- Etika v interakci s obtížnými klienty
- Efektivní postupy v rámci komunikace a řešení stížnostní
- Hrozící „nebezpečí“ či komplikace při jednání s náročnými klienty

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

NOVINKA

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu
KURZ Komunikační strategie v zátěžových situacích ve správním řízení 14.11.2019