Komunikační strategie v zátěžových situacích ve správním řízení

Termín: čtvrtek 24. říjen 2019 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 15:30 h)
Místo: PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Učebny se nachází ve středu Prahy, naproti Hlavního nádraží, 200 m od Václavského náměstí. Ve vzdálenosti několika desítek metrů je stanice metra linky C - Hlavní nádraží a zároveň jedno z pražských železničních nádraží. Do 2 minut chůze jsou dostupné i tramvajové linky. Z Florence metro C (směr Háje), výstup Hlavní nádraží. Z Hlavního nádraží 5 minut chůze.
Mapa
Zvětšit mapu
PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Cena: 2.100,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Jana CÍCHOVÁ, LL.M., vedoucí oddělení dopravních přestupků a řidičských průkazů a Bc. Tereza HANÁČKOVÁ, vedoucí obecných přestupků
    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace: Je podána žádost o akreditaci tohoto vzdělávacího programu.
Program: Program semináře:
Komunikace s účastníky řízení v rámci vedených správních řízení
- Principy a vymezení správních řízení
- Principy komunikace ve správních řízeních
- Obecné modely situací ve správních řízeních
- Nejčastější komunikační chyby ve správních řízeních
- Způsoby komunikace a volba komunikační strategie
- Etické kodexy a image úředníka
- Komunikačně náročné situace ve správní praxi
Efektivní procesní postupy ve správních řízeních, včetně vydávání rozhodnutí 
- Organizace práce v agendách, které jsou charakteristické přetížením a současně během prekluzivních lhůt
- Posuzování věci k projednání a stanovení plánu postupu
- Volba efektivních procesních postupů ve správním řízení
- Efektivní postupy při zpracování písemností
- Eliminace pochybení při provádění úkonů
- Efektivní postupy při zpracování správních rozhodnutí
Řešení stížností a emočně náročných situací ve správním řízení
- Úředníci očima klientů
- Odlišnost zájmů klienta a úředníka
- Typologie klientů
- Etika v interakci s obtížnými klienty
- Efektivní postupy v rámci komunikace a řešení stížnostní
- Hrozící „nebezpečí“ či komplikace při jednání s náročnými klienty

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.
Je podána žádost na MV ČR o akreditaci tohoto vzdělávacího programu.

NOVINKA

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
Další účastník:

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Poznámka:

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

KURZ Komunikační strategie v zátěžových situacích ve správním řízení 24.10.2019