Profesionální prodejní dovednosti

Termín: pondělí 16. září 2019 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 15:30 h)
Místo: OSTRAVA, budova HOMOLA (Severomoravský vzdělávací institut) - šedozelená budova naproti tramvajové zastávky Osada Míru, Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky, salonek

Z vlakového nádraží Ostrava-Svinov:

Ze zastávky Svinov mosty horní zastávka, tramvají č. 4 (směr Nová Huť), cesta trvá 26 min, výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova)

 

Z hlavního vlakového nádraží:

Od hlavního nádraží tramvají č. 2 (směr Výškovice), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

nebo tramvají č. 1 (směr Dubina), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

nebo tramvají č. 8 (směr Vřesinská), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

POZOR!!! u tramvaje č. 4 musí být směr Nová Huť – jezdí ještě tramvaj směr Hranečník, ale na Hranečníku se musí přestoupit na druhou tramvaj č. 4, která jede směr Nová Huť.

 

POZOR!!! – tramvaj č. 4 jezdí od 7 do 8 hodin každých 10 minut (7.04, 7.14, 7.24, 7.34, 7.44, 7.54 hod) a po 8 hodině jezdí každých 20 minut (8.14, 8.34, 8.54, 9.34 hod).

Mapa
Zvětšit mapu
Cena: 2.100,- Kč ( v ceně je zahrnuto DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Klára KADÉTOVÁ, Ph.D.
dlouholetá lektorka z oblasti soft skills, zaměřující se především na komunikaci a management    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: Seminář je určen obchodním zástupcům, prodejcům či obchodníkům a dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení: Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby.
Obsah semináře:
•    Zásady efektivní komunikace
•    Nové trendy v obchodování
•    Naslouchání - co a proč je dobré si pamatovat
•    Brzdy a ztráty při komunikaci
•    Umění empatie - klíč k ovládání taktu
•    Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
•    Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
•    Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
•    Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
•    Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
•    Základy obchodního jednání
•    6 etap obchodního jednání
•    Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
•    Akvizice nových klientů
•    Tipování zákazníka
•    Získej zákazníka v prvních 5 větách
•    První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
•    Rozpoznání kupních signálů
•    Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
•    Tipy k jednání o ceně
•    Techniky uzavření obchodu – řekněte si o to
•    Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
•    Follow up - aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem
•    Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
•    Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
•    Reflexe celého tréninku

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu
KURZ Profesionální prodejní dovednosti 16.09.2019