Provozní standardy - jednodenní

Termín: čtvrtek 21. listopad 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 15:00 h)
Místo: BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

Mapa
Zvětšit mapu
Cena: 2.100,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Markéta VACULOVÁ
specialistka    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace: Seminář je akreditován MPSV, číslo akreditace: 2015/1184-PC/SP/VP.
Program: Seminář oživí účastníkům kurzu znalosti vztahující se ke všem standardům číslo 11 - 15, včetně jejich provázanosti se standardy personálními a procedurálními. Každý standard bude rozebrán teoreticky a poté si tvorbu standardu budou zkoušet účastníci prakticky ve skupinách. Prostor bude věnován i zkrácené tvorbě vnitřních pravidel a směrnic, které by měly pracovníkům pomoct např. v komunikaci s klienty a s vedením, se sebereflexí, atd. Důraz bude věnován hlavně standardům č. 11, 12, 14 a 15. Ve standardu č. 11 a 12 ukážeme provázanost se standardem č.1. Skupinově probereme příklady dobré praxe. Co např. posyktuje ideální pobytová služba - jakou má nabídku služeb, kdy a kde lze služby čerpat, jaké cílové skupině osob je určena a za jakých podmínek a pravidel je poskytována, včetně toho proč. Skupinově se zamyslíme nad cíly organizace a zda jich zařízení dosahuje. Ve standardu č. 14. rozebereme druhy nouzových a havarijních situací - jejich analýzu, prevenci a řešení. V rámci standardu č. 15 budou rozebrány možnosti, jak efektivně zvyšovat kvalitu sociální služby. Účastníci si vyzkouší techniky asertivního rozhovoru s rodinnými příslušníky a nacvičí si efektivní vedení případové porady.

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
Další účastník:

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Poznámka:

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

KURZ Provozní standardy - jednodenní 21.11.2019