Manažerské pohovory a hodnocení zaměstnanců

Termín: pondělí 4. listopad 2019 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 15:30 h)
Místo: PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Učebny se nachází ve středu Prahy, naproti Hlavního nádraží, 200 m od Václavského náměstí. Ve vzdálenosti několika desítek metrů je stanice metra linky C - Hlavní nádraží a zároveň jedno z pražských železničních nádraží. Do 2 minut chůze jsou dostupné i tramvajové linky. Z Florence metro C (směr Háje), výstup Hlavní nádraží. Z Hlavního nádraží 5 minut chůze.
Mapa
Zvětšit mapu
PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Cena: 2.100,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Klára KADÉTOVÁ, Ph.D.
dlouholetá lektorka z oblasti soft skills, zaměřující se především na komunikaci a management    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: K základním schopnostem manažera patří kromě jiného umění efektivně vést rozhovory s lidmi, které řídí. K tomu slouží hodnotící pohovory, vytýkací a motivační. Každá z těchto situací klade na manažera jiné nároky. Mají však jedno společné – jsou důležitým prostředkem výběru lidí, jejich řízení a motivace.
Pro dlouhodobou spolupráci je neodmyslitelný propracovaný systém hodnocení a motivace zaměstnanců. Nejenže dosáhnete lepších výsledků, ale také spokojených a produktivnějších zaměstnanců.
Cíle:
- Umět vhodně reagovat na různé typy chování svých podřízených pomocí rozhovorů.
- Posílit vztah se svými podřízenými.
- Osvojit si techniky a nástroje hodnocení.
- Naučit se pracovat se zpětnou vazbou ze strany zaměstnanců.
- Připravit se na vedení základních typů manažerských rozhovorů.
- Umět uplatnit strategie pozitivního řízení.
- Určit specifické zvláštnosti několika typů rozhovorů.
- Kvalitně se připravit na různé typy rozhovorů.
- Zvládnout emocionální reakce a různé typy chování svých podřízených.
 
Obsah semináře:
  • Co rozhoduje o úspěchu při rozhovorech manažera s podřízenými?
  • Vytýkací rozhovory
  • Postup vytýkacích rozhovorů
  • Chvála a kritika
  • Pochvala jako nástroj motivace
  • Pozitivní zpětná vazba
  • Přijímání kritiky
  • Deset obtížných typů pro vytýkací rozhovory
  • Předpoklady úspěchu při vedení rozhovorů s podřízenými.
  • Hodnotící pohovor jako nástroj vedení
  • Struktura hodnotícího rozhovoru
  • Příprava a správné vedení hodnotícího pohovoru.
  • Význam hodnotících rozhovorů a jejich zvláštnosti.
    Na co musíme dbát při hodnocení spolupracovníků
  • Stěžejní předpoklady úspěchu při vedení hodnotících rozhovorů
  • Význam a motivace hodnocení
  • Zásady pro organizaci a vedení hodnotících rozhovorů
  • Umíte motivovat sám sebe?
  • Případová studie a praktické cvičení
  • Diskuse, dotazy

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Poznámka:

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

KURZ Manažerské pohovory a hodnocení zaměstnanců 04.11.2019