Trénink prodejních dovedností

Termín: úterý 10. září 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 15:00 h)
Místo: BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

Mapa
Zvětšit mapu
Cena: 2.100,- Kč ( v ceně je zahrnuto DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Klára KADÉTOVÁ, Ph.D.
dlouholetá lektorka z oblasti soft skills, zaměřující se především na komunikaci a management    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: Obsah semináře:
  • Zásady efektivní komunikace
  • Nové trendy v obchodování
  • Naslouchání - co a proč je dobré si pamatovat
  • Brzdy a ztráty při komunikaci
  • Umění empatie - klíč k ovládání taktu
  • Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
  • Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
  • Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
  • Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
  • Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
  • Základy obchodního jednání
  • 6 etap obchodního jednání
  • Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
  • Akvizice nových klientů
  • Tipování zákazníka
  • Získej zákazníka v prvních 5 větách
  • První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
  • Rozpoznání kupních signálů
  • Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
  • Tipy k jednání o ceně
  • Techniky uzavření obchodu – řeknete si o to
  • Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
  • Follow up - aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem
  • Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
  • Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
  • Reflexe celého tréninku

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu
KURZ Trénink prodejních dovedností 10.09.2019