Jak jednat s klientem s agresivním chováním

Termín: úterý 19. listopad 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 15:00 h)
Místo: BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

Mapa
Zvětšit mapu
Cena: 2.100,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: PhDr. Ivana HONZLOVÁ
specialistka    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: Choval se k Vám někdo verbálně agresivně? Pravděpodobně je vaše odpověď kladná.
Přemýšlíte, co spouští agresivní chování?
Jak s klientem s agresivním chováním jednat – jak ano, jak ne?
Jak efektivně reagovat na konkrétní situace?
Jak předejít většímu konfliktu?
Co je pro vás v situacích s klientem s agresivním chováním typické?
Jak se vyrovnat s osobně zaměřenou slovní agresí?
Na tyto a další otázky budeme společně hledat odpovědí, na konkrétních situacích si i ukážeme, co je důležité pro zvládání agresivního chování klientů.

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Poznámka:

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

KURZ Jak jednat s klientem s agresivním chováním 19.11.2019