Profesionální sekretářka, asistentka se zaměřením na úspěšnou komunikaci, etiketu v zaměstnání a základy správného servisu


Kurz byl již uzavřen, v případě, že se chcete přihlásit volejte tel. 517 333 699.

Termín: středa 2. říjen 2019 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 14:30 h)
Místo: PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Učebny se nachází ve středu Prahy, naproti Hlavního nádraží, 200 m od Václavského náměstí. Ve vzdálenosti několika desítek metrů je stanice metra linky C - Hlavní nádraží a zároveň jedno z pražských železničních nádraží. Do 2 minut chůze jsou dostupné i tramvajové linky. Z Florence metro C (směr Háje), výstup Hlavní nádraží. Z Hlavního nádraží 5 minut chůze.
Mapa
Zvětšit mapu
PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Cena: 1.990,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: PhDr. Antonín BRYKS

psychoterapeut, supervizor, lektor v oblasti psychologie a komunikace

    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: Seminář je určen asistentkám, sekretářkám, které se chtějí zdokonalit v činnostech vztahujících se k výkonu jejich povolání.
S lektorem z oblasti psychologie, komunikace a gastronomie se seznámí se základními principy komunikačních dovedností, zdokonalí se ve zvládání náročných a konfliktních situací a základech profesionálního servisu.
Součástí semináře je i odborný výklad k etiketě v zaměstnání - zásady správného etického jednání, oblékání, společenské konverzace... Posluchači získají informace také k základům správné obsluhy při podávání pokrmů a nápojů, naučí se některé základní technologické postupy při přípravě občerstvení v zaměstnání.
Obsah semináře: Jak komunikovat, prezentovat se, oblékat, seznamovat se, loučit se, diplomaticky řešit náročné a konfliktní situace. Jak telefonovat. Jak zvládat „trapasy“ apod. Psychologické aspekty v komunikaci. Identifikace motivací. Diagnostika zákazníka-klienta. Budování pozitivního vztahu apod. Vytvoření návyků, které mohou zlepšit komunikaci. Jak podávat nápoje a pokrmy. Jaký používat inventář. Jak připravit stůl k obsluze. V jakém pořadí a z jaké strany pokrmy a nápoje nabízet či podávat a další neméně zajímavé a pro praxi přínosné informace. Diskuse, dotazy.

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu
KURZ Profesionální sekretářka, asistentka se zaměřením na úspěšnou komunikaci, etiketu v zaměstnání a základy správného servisu 02.10.2019