Profesionální sekretářka, asistentka se zaměřením na úspěšnou komunikaci, etiketu v zaměstnání a základy správného servisu

Termín: úterý 8. říjen 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h)
Místo: BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

Mapa
Zvětšit mapu
Cena: 1.990,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: PhDr. Antonín BRYKS

psychoterapeut, supervizor, lektor v oblasti psychologie a komunikace

    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: Seminář je určen asistentkám, sekretářkám, které se chtějí zdokonalit v činnostech vztahujících se k výkonu jejich povolání.
S lektorem z oblasti psychologie, komunikace a gastronomie se seznámí se základními principy komunikačních dovedností, zdokonalí se ve zvládání náročných a konfliktních situací a základech profesionálního servisu.
Součástí semináře je i odborný výklad k etiketě v zaměstnání - zásady správného etického jednání, oblékání, společenské konverzace... Posluchači získají informace také k základům správné obsluhy při podávání pokrmů a nápojů, naučí se některé základní technologické postupy při přípravě občerstvení v zaměstnání.
Obsah semináře: Jak komunikovat, prezentovat se, oblékat, seznamovat se, loučit se, diplomaticky řešit náročné a konfliktní situace. Jak telefonovat. Jak zvládat „trapasy“ apod. Psychologické aspekty v komunikaci. Identifikace motivací. Diagnostika zákazníka-klienta. Budování pozitivního vztahu apod. Vytvoření návyků, které mohou zlepšit komunikaci. Jak podávat nápoje a pokrmy. Jaký používat inventář. Jak připravit stůl k obsluze. V jakém pořadí a z jaké strany pokrmy a nápoje nabízet či podávat a další neméně zajímavé a pro praxi přínosné informace. Diskuse, dotazy.

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu
KURZ Profesionální sekretářka, asistentka se zaměřením na úspěšnou komunikaci, etiketu v zaměstnání a základy správného servisu 08.10.2019