Pokladna - vedení pokladní hotovosti a cenin

Termín: úterý 16. červenec 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 13:30 h)
Místo: PRAHA 1, učebna firmy TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Učebny se nachází ve středu Prahy, naproti Hlavního nádraží, 200 m od Václavského náměstí. Ve vzdálenosti několika desítek metrů je stanice metra linky C - Hlavní nádraží a zároveň jedno z pražských železničních nádraží. Do 2 minut chůze jsou dostupné i tramvajové linky. Z Florence metro C (směr Háje), výstup Hlavní nádraží. Z Hlavního nádraží 5 minut chůze.
Mapa
Zvětšit mapu
PRAHA 1, učebna firmy TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Cena: 1.850,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, písemný materiál )
Přednáší: Ivana PALEČKOVÁ
účetní poradkyně, Praha    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace: Seminář je akreditován MV ČR, číslo akreditace: AK I./PV-1045/2005.
Program: Program semináře:
- Vybraná ustanovení vztahující se k vedení pokladní hotovosti a cenin
- Sestavení vnitřní směrnice pro vedení pokladní hotovosti a cenin
- Odpovědnost pokladních – dohoda o odpovědnosti
- Povinnost vedení pokladní knihy a evidence cenin – vzory knih
- Inventarizace pokladní hotovosti a cenin s vazbou na zákon o účetnictví
  č. 563/1991 Sb. – vzor inventurního soupisu
- Zákonné omezení výše hotovostních plateb
- Poskytování záloh a jejich vyúčtování – zálohy jednorázové, stále a zálohy
  na cesty konané v souvislosti s výkonem práce
- Vedení pokladní hotovosti v cizích měnách vč. způsobů oceňování
- Postup při přijímání šeků a úhrad prostřednictvím platebních karet
- Náležitosti pokladních dokladů

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

**Jste-li úředník a dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, potřebujete osvědčení akreditované MVČR, v přihlášce zaškrtněte ikonu označenou ** a vyplňtě i datum a místo narození.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
**
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
*E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

KURZ Pokladna - vedení pokladní hotovosti a cenin 16.07.2019