Pokročilé obchodní dovednosti

Termín: pondělí 8. červenec 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 15:00 h)
Místo: BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

Mapa
Zvětšit mapu
Cena: 1.990,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Klára KADÉTOVÁ, Ph.D.
dlouholetá lektorka z oblasti soft skills, zaměřující se především na komunikaci a management    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: Určeno:
Obchodním zástupcům,  prodejcům či obchodníkům, kteří absolvovali ZÁKLADY PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ  nebo mají již zkušenosti z prodejem.
Dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení:
Prohloubit osvojené  principy profesionálního prodeje, seznámit se s pokročilejšími prodejními technikami, naučit se rozpoznat typy klientů, zvládnout strategii jednání s různými typy osobnosti a  dosahovat tak co největších prodejních úspěchů.
Obsah školení:
  • Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte
  • Základní rozdělení typologie – cholerik, melancholik, flegmatik, sangvinik
  • Strategie jednání s problematickými typy osobností
  • Rozeznávání typologie klientů podle neverbální komunikace
  • Pár užitečných tipů, jak jednat s jednotlivými typy zákazníků
  • Umíte číst druhé? – test, jak jsme na tom
  • Jednání s klienty po telefonu – typ expresivní, řídící, analytický, přátelský
  • Videoukázka – rozbor jednání klientů
  • Prestižní klient
  • Jaký je Váš typický zákazník – skupinové  praktické cvičení
  • Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy zákazníků
  • Můj nejobtížnější klient – skupinový workshop

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu
KURZ Pokročilé obchodní dovednosti 08.07.2019