Klíčové dovednosti profesionální asistentky

Termín: čtvrtek 27. červen 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 15:00 h)
Místo: BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 8 (směr vozovna Medlánky). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

Mapa
Zvětšit mapu
Cena: 1.990,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Ing. Ivana VODOVÁ

dlouholetá lektorka soft skills se zaměřením na manažerské, obchodní a komunikační/prezentační dovednosti

    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: Cíle semináře:
• rozvíjet klíčové dovednosti potřebné pro práci asistentky
• zvyšovat profesionalitu vlastního jednání ve standardních i specifických situacích
• prostřednictvím zpětné vazby získat představu o vlastních silných a slabých stránkách
• trénovat vybrané dovednosti v modelových situacích
Obsah:
Úvod semináře organizační moment, představení lektora, způsobů práce, představení účastníků, časový plán, úvodní moderace vstupního očekávání
1. Postavení a role asistentky
• komplex činností na asistentské pozici
• vymezení klíčových kompetencí (předpokladů)
• definování vlastních silných/slabých stránek
2. Efektivní komunikace
• osobní image a profesionalita projevu
• význam komunikace v práci asistentky
• principy efektivní komunikace, zpětná vazba
• věcná a vztahová rovina sdělení
• umění diplomacie a přesvědčivé komunikace
• komunikační typy – projevy, úskalí a strategie jednání s nimi
3. Zvládání obtížných situací v jednání a komunikaci
• zásady asertivní komunikace, vybrané asertivní techniky
• možné reakce na námitky, stížnosti a reklamace
• obrana proti nátlaku a manipulaci
• zvládání slovních útoků a agresivity; prevence konfliktů
• trénink jednání v modelových situacích
4. Telefonování
• specifika telefonické komunikace
• formulace sdělení v telefonické komunikaci
• aktivní a pasivní telefonování (příjem telefonátu, sjednání schůzky aj.)
• praktický nácvik telefonování v modelových situacích
5. Organizace práce
• kategorie a charakteristika činností; režim dne
• time management a jeho principy, principy plánování
• stanovování priorit, rozhodování
• vyladění práce asistentky, nadřízeného a týmu
• časové ztráty a možnosti jejich omezování
• sdělování informací při „předávání úkolů dolů“
6. Obchodní korespondence
• formulace sdělení
• pravidla pro elektronickou komunikaci (e-mail, fax)
• přizpůsobování zprávy adresátovi a situaci
• pravidla komunikace ve standardních situacích (fakturace, práce se smlouvami, úprava obchodních dokumentů)
• práce s důvěrnými písemnostmi a osobními materiály
7. Etiketa v práci asistentky
• základní pravidla společenského chování
• přijímání návštěv a péče o ně
• asistentka jako reprezentantka mateřské společnosti
• rozbor modelových situací
8. Duševní hygiena
• význam relaxace a zvyšování odolnosti proti stresu
• reaktivní/proaktivní přístup a jeho charakteristika
• posilování pozitivního myšlení a sebedůvěry
Závěr semináře zpětná vazba, vyhodnocení.

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

NOVINKA

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
*E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

KURZ Klíčové dovednosti profesionální asistentky 27.06.2019