Jak zavádět procesy a nezkolabovat (řízení interních projektů)

Termín: čtvrtek 30. květen 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h)
Místo: BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

Mapa
Zvětšit mapu
Cena: 1.900,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, písemný materiál )
Přednáší: Regina KUBCOVÁ
specialistka procesní a projektové řízení    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: Obsah semináře:
  • Vliv firemní kultury, organizace firmy a manažerského stylu na úspěšnost zavádění procesů a řízení projektů
  • Řízení vs. Vedení
  • 8 kroků řízení změny v kontextu zavádění procesů
  • Uvědomění - vize – plán
  • Portfolio interních projektů – prioritizace, plánování zdrojů, reálné termíny
  • Fáze řízení projektu nejen při zavádění procesů - předprojektová příprava, zahájení, plánování, realizace, ukončení a vyhodnocení
  • V jaké fázi projektu řešit který krok změny - práce s lidmi a jejich nastavením
  • Jak zajistit, aby lidé procesy dodržovali
  • Kdo s kým spolupracuje na které fázi projektu
  • Stakeholders
  • Komunikační plán - nastavení komunikace, aby si všichni rozuměli - porady, zadávání úkolů, termíny, zodpovědnosti, příprava
  • RASCImatrix
  • Analýza rizik

NOVINKA

Změna místa konání semináře na:
BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody
(1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
*E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

KURZ Jak zavádět procesy a nezkolabovat (řízení interních projektů) 30.05.2019