Profesionální prodejní dovednosti

Termín: středa 27. březen 2019 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 15:30 h)
Místo: PRAHA 1, učebna firmy TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Učebny se nachází ve středu Prahy, naproti Hlavního nádraží, 200 m od Václavského náměstí. Ve vzdálenosti několika desítek metrů je stanice metra linky C - Hlavní nádraží a zároveň jedno z pražských železničních nádraží. Do 2 minut chůze jsou dostupné i tramvajové linky. Z Florence metro C (směr Háje), výstup Hlavní nádraží. Z Hlavního nádraží 5 minut chůze.
Cena: 1.990,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Klára KADÉTOVÁ, Ph.D.
dlouholetá lektorka z oblasti soft skills, zaměřující se především na komunikaci a management    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: Seminář je určen obchodním zástupcům, prodejcům či obchodníkům a dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení: Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby.
Obsah semináře:
•    Zásady efektivní komunikace
•    Nové trendy v obchodování
•    Naslouchání - co a proč je dobré si pamatovat
•    Brzdy a ztráty při komunikaci
•    Umění empatie - klíč k ovládání taktu
•    Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
•    Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
•    Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
•    Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
•    Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
•    Základy obchodního jednání
•    6 etap obchodního jednání
•    Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
•    Akvizice nových klientů
•    Tipování zákazníka
•    Získej zákazníka v prvních 5 větách
•    První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
•    Rozpoznání kupních signálů
•    Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
•    Tipy k jednání o ceně
•    Techniky uzavření obchodu – řeknete si o to
•    Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
•    Follow up - aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem
•    Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
•    Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
•    Reflexe celého tréninku

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde