Provozní standardy - jednodenní

Termín: pátek 14. červen 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 15:00 h)
Místo: OSTRAVA, budova HOMOLA (Severomoravský vzdělávací institut) - šedozelená budova naproti tramvajové zastávky Osada Míru, Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky, salonek

Z vlakového nádraží Ostrava-Svinov:

Ze zastávky Svinov mosty horní zastávka, tramvají č. 4 (směr Nová Huť), cesta trvá 26 min, výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova)

 

Z hlavního vlakového nádraží:

Od hlavního nádraží tramvají č. 2 (směr Výškovice), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

nebo tramvají č. 1 (směr Dubina), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

nebo tramvají č. 8 (směr Vřesinská), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

POZOR!!! u tramvaje č. 4 musí být směr Nová Huť – jezdí ještě tramvaj směr Hranečník, ale na Hranečníku se musí přestoupit na druhou tramvaj č. 4, která jede směr Nová Huť.

 

POZOR!!! – tramvaj č. 4 jezdí od 7 do 8 hodin každých 10 minut (7.04, 7.14, 7.24, 7.34, 7.44, 7.54 hod) a po 8 hodině jezdí každých 20 minut (8.14, 8.34, 8.54, 9.34 hod).


Cena: 1.990,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Markéta VACULOVÁ
specialistka    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace: Seminář je akreditován MPSV, číslo akreditace: 2015/1184-PC/SP/VP. Seminář je akreditován , číslo akreditace: .
Program: Seminář oživí účastníkům kurzu znalosti vztahující se ke všem standardům číslo 11 - 15, včetně jejich provázanosti se standardy personálními a procedurálními. Každý standard bude rozebrán teoreticky a poté si tvorbu standardu budou zkoušet účastníci prakticky ve skupinách. Prostor bude věnován i zkrácené tvorbě vnitřních pravidel a směrnic, které by měly pracovníkům pomoct např. v komunikaci s klienty a s vedením, se sebereflexí, atd. Důraz bude věnován hlavně standardům č. 11, 12, 14 a 15. Ve standardu č. 11 a 12 ukážeme provázanost se standardem č.1. Skupinově probereme příklady dobré praxe. Co např. posyktuje ideální pobytová služba - jakou má nabídku služeb, kdy a kde lze služby čerpat, jaké cílové skupině osob je určena a za jakých podmínek a pravidel je poskytována, včetně toho proč. Skupinově se zamyslíme nad cíly organizace a zda jich zařízení dosahuje. Ve standardu č. 14. rozebereme druhy nouzových a havarijních situací - jejich analýzu, prevenci a řešení. V rámci standardu č. 15 budou rozebrány možnosti, jak efektivně zvyšovat kvalitu sociální služby. Účastníci si vyzkouší techniky asertivního rozhovoru s rodinnými příslušníky a nacvičí si efektivní vedení případové porady.

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
*E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

KURZ Provozní standardy - jednodenní 14.06.2019