Provozní standardy - jednodenní

Termín: úterý 11. červen 2019 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 15:30 h)
Místo: PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Učebny se nachází ve středu Prahy, naproti Hlavního nádraží, 200 m od Václavského náměstí. Ve vzdálenosti několika desítek metrů je stanice metra linky C - Hlavní nádraží a zároveň jedno z pražských železničních nádraží. Do 2 minut chůze jsou dostupné i tramvajové linky. Z Florence metro C (směr Háje), výstup Hlavní nádraží. Z Hlavního nádraží 5 minut chůze.
Mapa
Zvětšit mapu
PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Cena: 1.990,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Markéta VACULOVÁ
specialistka    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace: Seminář je akreditován MPSV, číslo akreditace: 2015/1184-PC/SP/VP. Seminář je akreditován , číslo akreditace: .
Program: Seminář oživí účastníkům kurzu znalosti vztahující se ke všem standardům číslo 11 - 15, včetně jejich provázanosti se standardy personálními a procedurálními. Každý standard bude rozebrán teoreticky a poté si tvorbu standardu budou zkoušet účastníci prakticky ve skupinách. Prostor bude věnován i zkrácené tvorbě vnitřních pravidel a směrnic, které by měly pracovníkům pomoct např. v komunikaci s klienty a s vedením, se sebereflexí, atd. Důraz bude věnován hlavně standardům č. 11, 12, 14 a 15. Ve standardu č. 11 a 12 ukážeme provázanost se standardem č.1. Skupinově probereme příklady dobré praxe. Co např. posyktuje ideální pobytová služba - jakou má nabídku služeb, kdy a kde lze služby čerpat, jaké cílové skupině osob je určena a za jakých podmínek a pravidel je poskytována, včetně toho proč. Skupinově se zamyslíme nad cíly organizace a zda jich zařízení dosahuje. Ve standardu č. 14. rozebereme druhy nouzových a havarijních situací - jejich analýzu, prevenci a řešení. V rámci standardu č. 15 budou rozebrány možnosti, jak efektivně zvyšovat kvalitu sociální služby. Účastníci si vyzkouší techniky asertivního rozhovoru s rodinnými příslušníky a nacvičí si efektivní vedení případové porady.

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu
KURZ Provozní standardy - jednodenní 11.06.2019