Profesionální sekretářka, asistentka
se zaměřením na úspěšnou komunikaci, etiketu v zaměstnání a základy správného servisu

Termín: úterý 21. květen 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h)
Místo: BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 8 (směr vozovna Medlánky). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

Mapa
Zvětšit mapu
Cena: 1.900,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: PhDr. Antonín BRYKS

psychoterapeut, supervizor, lektor v oblasti psychologie a komunikace

    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: Seminář je určen asistentkám, sekretářkám, které se chtějí zdokonalit v činnostech vztahujících se k výkonu jejich povolání.
S lektorem z oblasti psychologie, komunikace a gastronomie se seznámí se základními principy komunikačních dovedností, zdokonalí se ve zvládání náročných a konfliktních situací a základech profesionálního servisu.
Součástí semináře je i odborný výklad k etiketě v zaměstnání - zásady správného etického jednání, oblékání, společenské konverzace... Posluchači získají informace také k základům správné obsluhy při podávání pokrmů a nápojů, naučí se některé základní technologické postupy při přípravě občerstvení v zaměstnání.
Obsah semináře: Jak komunikovat, prezentovat se, oblékat, seznamovat se, loučit se, diplomaticky řešit náročné a konfliktní situace. Jak telefonovat. Jak zvládat „trapasy“ apod. Psychologické aspekty v komunikaci. Identifikace motivací. Diagnostika zákazníka-klienta. Budování pozitivního vztahu apod. Vytvoření návyků, které mohou zlepšit komunikaci. Jak podávat nápoje a pokrmy. Jaký používat inventář. Jak připravit stůl k obsluze. V jakém pořadí a z jaké strany pokrmy a nápoje nabízet či podávat a další neméně zajímavé a pro praxi přínosné informace. Diskuse, dotazy.

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Změna místa konání semináře na:
BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody
(1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
*E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

KURZ Profesionální sekretářka, asistentka se zaměřením na úspěšnou komunikaci, etiketu v zaměstnání a základy správného servisu 21.05.2019