Trénink prodejních dovedností

Termín: středa 5. červen 2019 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 15:30 h)
Místo: PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Učebny se nachází ve středu Prahy, naproti Hlavního nádraží, 200 m od Václavského náměstí. Ve vzdálenosti několika desítek metrů je stanice metra linky C - Hlavní nádraží a zároveň jedno z pražských železničních nádraží. Do 2 minut chůze jsou dostupné i tramvajové linky. Z Florence metro C (směr Háje), výstup Hlavní nádraží. Z Hlavního nádraží 5 minut chůze.
Mapa
Zvětšit mapu
PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Cena: 1.990,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Klára KADÉTOVÁ, Ph.D.
dlouholetá lektorka z oblasti soft skills, zaměřující se především na komunikaci a management    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: Obsah semináře:
  • Zásady efektivní komunikace
  • Nové trendy v obchodování
  • Naslouchání - co a proč je dobré si pamatovat
  • Brzdy a ztráty při komunikaci
  • Umění empatie - klíč k ovládání taktu
  • Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
  • Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
  • Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
  • Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
  • Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
  • Základy obchodního jednání
  • 6 etap obchodního jednání
  • Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
  • Akvizice nových klientů
  • Tipování zákazníka
  • Získej zákazníka v prvních 5 větách
  • První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
  • Rozpoznání kupních signálů
  • Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
  • Tipy k jednání o ceně
  • Techniky uzavření obchodu – řeknete si o to
  • Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
  • Follow up - aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem
  • Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
  • Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
  • Reflexe celého tréninku

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Změna termínu konání semináře ze 7. 6. na 5. 6. 2019.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu
KURZ Trénink prodejních dovedností 05.06.2019