Profesionální prodejní dovednosti


Kurz byl již uzavřen, v případě, že se chcete přihlásit volejte tel. 517 333 699.

Termín: úterý 11. červen 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 15:00 h)
Místo: BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).

Mapa
Zvětšit mapu
Cena: 1.990,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší: Mgr. Klára KADÉTOVÁ, Ph.D.
dlouholetá lektorka z oblasti soft skills, zaměřující se především na komunikaci a management    
Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Program: Seminář je určen obchodním zástupcům, prodejcům či obchodníkům a dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení: Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby.
Obsah semináře:
•    Zásady efektivní komunikace
•    Nové trendy v obchodování
•    Naslouchání - co a proč je dobré si pamatovat
•    Brzdy a ztráty při komunikaci
•    Umění empatie - klíč k ovládání taktu
•    Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
•    Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
•    Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
•    Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
•    Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
•    Základy obchodního jednání
•    6 etap obchodního jednání
•    Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
•    Akvizice nových klientů
•    Tipování zákazníka
•    Získej zákazníka v prvních 5 větách
•    První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
•    Rozpoznání kupních signálů
•    Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
•    Tipy k jednání o ceně
•    Techniky uzavření obchodu – řeknete si o to
•    Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
•    Follow up - aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem
•    Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
•    Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
•    Reflexe celého tréninku

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Změna místa konání semináře na:
BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody
(1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu
KURZ Profesionální prodejní dovednosti 11.06.2019