Dnes je středa 12. prosinec 2018, svátek má Simona

Nabídka kurzů / OLOMOUC / Právní oblast

Insolvenční řízení - základní otázky úpadkového práva – velká novela 2017 - zkušenosti po novele

Termín:
úterý 22. leden 2019 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 13:30 h)
Místo:
OLOMOUC, Regionální centrum, Jeremenkova 40b, salonek
informace o místě / zobrazit na mapě

Jeremenkova 40b. Olomouc. Naproti nádraží ČD. Z autobusového nádraží – kteroukoliv tramvají směr vlakové nádraží ČD, první zastávku vystoupit – přímo naproti výšková budova – Regionální centrum.


OLOMOUC, Regionální centrum, Jeremenkova 40b, salonek
Cena:
1.900,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, písemný materiál )
Akreditace:
Seminář je akreditován MV ČR, číslo akreditace: AK/PV-1367/2012.

Program

Cílem semináře je seznámení účastníků se základní problematikou insolvenčního řízení, jehož nové pojetí bylo do právního řádu České republiky zavedeno od 1. 1. 2008, včetně změn provedených novelizacemi insolvenčního zákona a zejm. poslední velkou novelou z roku 2017. Seznámení s připravovanými změnami v oddlužení. Insolvenční řízení po rekodifikaci občanského práva v praxi.
Obsah semináře: Definice úpadku. Insolvenční rejstřík. Subjekty insolvenčního řízení. Insolvenční návrh – formální požadavky, praktické problémy. Rozhodnutí soudu o insolvenčním návrhu. Zahájení insolvenčního řízení – účinky, dopad na věřitele. Druhy pohledávek a jejich uplatňování v insolvenčním řízení. Přihláška pohledávky – formální náležitosti, lhůty pro podávání přihlášek, praktický nácvik vyplnění přihlášky. Přezkum pohledávek. Incidenční spory. Majetková podstata. Jednotlivé způsoby řešení úpadku a jejich průběh. Diskuse, dotazy.
Seminář je určen pro začátečníky.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

**Jste-li úředník a dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, potřebujete osvědčení akreditované MVČR, v přihlášce zaškrtněte ikonu označenou ** a vyplňtě i datum a místo narození.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
**
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

listopad - prosinec 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj