Dnes je neděle 23. září 2018, svátek má Berta

Nabídka kurzů / OLOMOUC / Specializované semináře

NEN (Národní elektronický nástroj) - PRAKTICKÉ ŠKOLENÍ - 2denní

Termín:
středa 24. říjen 2018 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 15:30 h),
čtvrtek 25. říjen 2018 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 14:30 h)
Místo:
OLOMOUC, BEA centrum, tř. Kosmonautů 1288/1, salonek
informace o místě / zobrazit na mapě
od hlavního nádraží 5 minut chůze nebo tramvají č. 1 (směr Nová ulice) nebo tramvají č. 5 (směr Trnkova)
Cena:
6.250,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, studijní materiály )

Program

Seminář je zaměřen na seznámení zadavatelů s problematikou administrace veřejných zakázek v systému NEN od specifikace zakázky až po výběr dodavatele a závěrečné kroky. Průběh administrace veřejné zakázky je doplněn i o legislativní rámec a povinnosti v souvislosti s elektronizací veřejných zakázek. V rámci semináře si účastníci přímo v systému NEN vyzkouší práci s veřejnou zakázkou v režimu zákona či veřejnou zakázku malého rozsahu pod vedením lektorů a následně si prověří nabyté znalosti a zkušenosti samostatnou administrací s možností metodické pomoci lektora

Po absolvování dvoudenního semináře získá účastník znalosti nezbytné pro efektivní práci v systému NEN, nejen co se týká procesních kroků v systému NEN směřujících k zadání veřejné zakázky, ale seznámí se také s legislativními aspekty zadávání veřejných zakázek.

Z obsahu semináře vybíráme následující: obecné představení, legislativní rámec, veřejná část NEN, registrace do systému NEN, pracovní deska zadavatele, ovládání systému NEN (uživatelská systematizace), administrace veřejné zakázky (úkony v systému NEN, legislativní rámec), založení VZ, specifikace VZ, zahájení ZŘ, příjem elektronické nabídky, vysvětlení zadávací dokumentace, otevírání nabídek (včetně parametrizace), hodnocení nabídek (automatická, poloautomatická metoda hodnocení, mimo systém), posouzení splnění podmínek účasti (výzva k doplnění/objasnění nabídky) a výběr dodavatele, další úkony zadavatele, dokončení zadávacího řízení, odlišnosti od ostatních režimů, představení Průchodu VZ bez průvodce/Průchodu VZ s průvodcem, případně další oblasti – parametrizace VZMR, správa organizační struktury, osob a rolí (a další dle zájmu posluchačů kurzu).

Seminář je určen pro všechny kategorie zadavatelů veřejných zakázek.
 
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:

Je nezbytné, aby si každý účastník kurzu přinesl s sebou vlastní počítač/tablet či jiné zařízení s možností připojení na wi-fi v místě konání semináře, ev. s vlastním připojením k internetu.

Dále je nezbytné, aby na počítačích byl nainstalován internetový prohlížeč Internet Explorer verze 10 a vyšší (nesmí se jednat o verzi Edge – součástí Windows 10) s nainstalovaným zásuvným modulem Silverlight (bez něj se nezobrazí ani přihlašovací obrazovka do systému NEN).  Je možné využít také prohlížeč Firefox, ale musí se jednat buď o verzi nižší než je Firefox 52 nebo o Firefox s prodlouženou podporou (Firefox ESR), která dovoluje instalaci Silverlight.

Ověření (případně nastavení) možnosti práce v autorizované části systému NEN je nutné provést před samotným školením. Povolení instalace zásuvného modulu Silverlight totiž může být umožněno pouze uživatelům se zvýšeným oprávněním pro práci s PC v závislosti na nastavení interních předpisů každé organizace. Pokud by byl problém zjištěn v průběhu školení, je možné, že by nemohlo s ohledem na nastavení uživatelských oprávnění dojít k instalaci a účastník by neměl přístup k autorizované části systému NEN.

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

září - říjen 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ NEN (Národní elektronický nástroj) - PRAKTICKÉ ŠKOLENÍ - 2denní 24.10.2018