Dnes je čtvrtek 19. červenec 2018, svátek má Čeněk

Nabídka kurzů / OSTRAVA / Specializované semináře

Veřejné zakázky malého rozsahu snadno a bez chyb

Termín:
úterý 2. říjen 2018 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 13:30 h)
Místo:
OSTRAVA, budova HOMOLA (Severomoravský vzdělávací institut) - šedozelená budova naproti tramvajové zastávky Osada Míru, Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky, salonek
informace o místě / zobrazit na mapě

Z vlakového nádraží Ostrava-Svinov:

Ze zastávky Svinov mosty horní zastávka, tramvají č. 4 (směr Nová Huť), cesta trvá 26 min, výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova)

 

Z hlavního vlakového nádraží:

Od hlavního nádraží tramvají č. 2 (směr Výškovice), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

nebo tramvají č. 1 (směr Dubina), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

nebo tramvají č. 8 (směr Vřesinská), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

POZOR!!! u tramvaje č. 4 musí být směr Nová Huť – jezdí ještě tramvaj směr Hranečník, ale na Hranečníku se musí přestoupit na druhou tramvaj č. 4, která jede směr Nová Huť.

 

POZOR!!! – tramvaj č. 4 jezdí od 7 do 8 hodin každých 10 minut (7.04, 7.14, 7.24, 7.34, 7.44, 7.54 hod) a po 8 hodině jezdí každých 20 minut (8.14, 8.34, 8.54, 9.34 hod).



Cena:
1.800,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, písemný materiál )
Přednáší:
Mgr. Martin BUDIŠ
odborný lektor akreditován MV ČR pro školení zákona o veřejných zakázkách s dlouholetou praxí


Další semináře s tímto lektorem
Akreditace:
Seminář je akreditován MV ČR, číslo akreditace: AK/PV-438/2015.

Program

Cílem semináře je seznámit účastníky s pravidly zadávání veřejných zakázek malého rozsahu od zahájení až do podpisu smlouvy.
Účastníci budou upozorněni na užitečné novinky v novém zákoně o zadávání veřejných zakázek, které lze analogicky využít při zadávání VZMR. Budou probrány různé možnosti jejich zahájení těchto zakázek, doporučeny lhůty v průběhu výběrového řízení a také limity, jakých bych se měl zadavatel držet při stanovení požadavků na použití zadávacích řízení a prokázání splnění kvalifikace.
V rámci semináře se zaměříme na praktické aspekty zadávání se vzorovými příklady zadávacích podmínek. Na praktickém případu si ukážeme, jaké dokumenty je vhodné při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu vyhotovit.
Program:
•    Pojem a zákonné vymezení zakázek malého rozsahu
•    Základní pravidla zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
•    Způsoby zahájení, doporučené lhůty pro podání nabídek, limity požadavků na prokázání kvalifikace
•    Postup v průběhu zadávaní veřejné zakázky malého rozsahu
•    Shrnutí hlavních změn v zákonné úpravě pro praktické využití při zadávání zakázek malého rozsahu
•    Administrace veřejné zakázky mimo režim zákona
•    Praktické aspekty zadávání veřejných zakázek malého rozsahu – vzorové příklady zadávacích podmínek
•    Úprava podmínek na základě vysvětlení zadávací dokumentace
•    Otevírání, posouzení a hodnocení nabídek
•    Průběh posouzení a hodnocení nabídek
•    Ukončení zadávacího řízení, zrušení zadávacího řízení
•    Proces uzavření smlouvy na veřejnou zakázku a její možné změny
•    Dotazy, diskuze

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

**Jste-li úředník a dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, potřebujete osvědčení akreditované MVČR, v přihlášce zaškrtněte ikonu označenou ** a vyplňtě i datum a místo narození.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
**
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

květen - červen 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Veřejné zakázky malého rozsahu snadno a bez chyb 02.10.2018