Dnes je neděle 22. červenec 2018, svátek má Magdaléna

Nabídka kurzů / BRNO / Mzdové účetnictví

Ochrana osobních údajů a archivace dat ve mzdové a personální agendě

Termín:
pondělí 24. září 2018 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h)
Místo:
BRNO, Hotel Grand, Benešova 18-20, salonek
informace o místě / zobrazit na mapě

Cena:
1.990,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší:

Program

Seminář je určen pro mzdové účetní, personalisty a ostatní osoby, které chtějí získat informace v dané oblasti.
Na semináři se seznámíte s problematikou  ochrany osobních údajů v oblasti mzdové a personální agendy podle zákona č. 101/2000 Sb. a obecného  nařízení  EU, známého pod zkratkou GPPR, které nabývá účinnosti dne 25. 5. 2018.
Získáte informace, kdy je nutné mít souhlas se zpracováním osobních údajů, kdy je to nadbytečné, co je  citlivý osobní údaj  a jak je nutné s ním zacházet.  Též se dozvíte,  jaké jsou archivační lhůty všech  dokumentů v personální a mzdové agendě, jaké jsou formy archivace dat a  jak se provádí  skartace dokumetů.
Program semináře:
I. Ochrana osobních údajů
1. právní úprava
2.  Definice pojmů
Osobní údaj, citlivý údaj, biometrický údaj, anonymní údaj, subjekt údajů, správce údajů, zpracovatel údajů, pověřenec.
3.  Zpracování osobních údajů,  uchovávání osobních údajů, archivace údajů, výmaz údajů (být zapomenut).
4. souhlas se zpracováním osobních údajů – kdy je nutný, kdy nikoliv
5. Povinnosti při zpracování osobních údajů
6. Povinnosti při zpracování citlivých údajů
7. Práva subjektu údajů
8. Likvidace osobních údajů
9. Úřad pro ochranu osobních údajů
10. Přestupky, správní delikty
11. Kamerový systém
12. Osobní spis, obsah spisu, ochrana osobních údajů v osobním spisu
13. Inzerát a osobní údaje uchazeče o zaměstnání
II. Archivace dat 
1. Právní úprava
2. Základní pojmy - dokument,  původce dokumentu, spisová služba, archiválie, archiv, registratura, archivní zpracování, označování  dokumentů symboly A,S,V
3. Evidence dokumentů, archivace dokumentů a vyřazování dokumentů
-  Archivace analogová a digitální
-  Digitální archivace vlastní a jiným subjektem a povinnosti vůči OSSZ
4. Spisová služba –  pro veřejnoprávní původce (jen stručně)
5. Ochrana archiválií
6. Síť archivů v ČR
7. Archivační lhůty jednotlivých dokumentů mzdové a personální agendy
- mzdový list, doklady o pracovněprávních náležitostech,
- doklady o vzniku, trvání a ukončení PPV,
- vnitřní předpisy,
- prémiové řády,
- docházka do zaměstnání,
- doklady o pracovním volnu bez náhrady příjmu,
- dovolenky,
- důtky, výtky, pozitivní hodnocení zaměstnance,
- pracovní výkazy,
- účetní záznamy, 
- doklady o srážkách ze mzdy,
- doklady o zdravotním pojištění a sociálním zabezpečení, nemocenském pojištění,  ELDP, atd.
-  mzdové a účetní rekapitulace
 - výplatní lístky
Dotazy posluchačů

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

květen - červen 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Ochrana osobních údajů a archivace dat ve mzdové a personální agendě 24.09.2018