Dnes je neděle 22. červenec 2018, svátek má Magdaléna

Nabídka kurzů / PRAHA / Celní oblast

INTRASTAT - vykazování vnitrounijního obchodu se zbožím a jeho provázanost s uplatňováním DPH aktuálně

Termín:
pondělí 10. prosinec 2018 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 14:30 h)
Místo:
PRAHA 1, učebna firmy TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
informace o místě / zobrazit na mapě
Učebny se nachází ve středu Prahy, naproti Hlavního nádraží, 200 m od Václavského náměstí. Ve vzdálenosti několika desítek metrů je stanice metra linky C - Hlavní nádraží a zároveň jedno z pražských železničních nádraží. Do 2 minut chůze jsou dostupné i tramvajové linky. Z Florence metro C (směr Háje), výstup Hlavní nádraží. Z Hlavního nádraží 5 minut chůze.
PRAHA 1, učebna firmy TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Cena:
1.900,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší:
Marek REINOHA

poradce v oblasti cel a unijního obchodu, certifikován jako lektor tématu INCOTERMS 2010 Mezinárodní obchodní komorou (ICC)



Další semináře s tímto lektorem

Program

Pracovní seminář k problematice sdělování údajů o obchodu mezi Českou republikou a ostatními členskými státy Evropského společenství.
Cílem semináře je přinést účastníkům:
- přehled základních pravidel vykazování statistiky pohybu zboží v rámci EU – INTRASTAT při realizaci různých obchodních transakcí
- definici jednotlivých vykazovaných údajů
- informace o provázanosti vykazování na uplatňování DPH
Určeno: Pracovníkům výrobních a obchodních společností, kteří se zabývají vykazováním údajů pro statistiku vnitrounijního pohybu zboží, případně zástupcům těchto společností, kteří potřebují získat základní či prohloubit si dosavadní informace v dané problematice.
Seminář je zaměřen na prezentaci pravidel vykazování statistiky pohybu zboží v rámci EU – INTRASTAT definovaných Vyhláškou č. 201/2005 Sb. vyhlášky o statistice vyváženého a dováženého zboží a způsobu sdělování údajů o obchodu mezi Českou republikou a ostatními členskými státy Evropského společenství v návaznosti na předpisy Evropské unie.
Na semináři budou prezentována pravidla vykazování při provádění různých druhů obchodních operací, postupy při vykazování zvláštních druhů a zvláštních pohybů zboží, pravidla provádění oprav chybných a nepřesných údajů ve výkazech pro INTRASTAT a další aspekty vykazování včetně jejich provázanosti na uplatňování DPH.
Program semináře:
1. Definice vnitrounijního obchodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění.
2. Základní předpisy upravující vykazování statistiky pohybu zboží v rámci EU – INTRASTAT, základní pojmy.
3. Pravidla vykazování, tzn. pravidla pro uvádění údajů do výkazů pro INTRASTAT.
4. Vykazování při provádění různých obchodních operací v rámci vnitrounijního obchodu se zbožím (nákup, prodej, zušlechťovací operace, vícestranné obchody apod.).
5. Postupy při vykazování zvláštních druhů a zvláštních pohybů zboží.
6. Pravidla provádění následných oprav chybných a nepřesných údajů ve výkazech pro INTRASTAT.
7. Definice zboží vyňatého z povinnosti uvádět o něm informace do výkazu pro INTRASTAT.
8. Možnosti využití vnitrofiremních informačních systémů pro sběr údajů nutných pro vykazování statistiky pohybu zboží v rámci EU – INTRASTAT.
9. Praktické příklady vykazování vybraných obchodních operací.
10. Příklady provázanosti vykazování s uplatňováním DPH.
11. Změny ve vykazování v roce 2016, které přinesly předpisy:
• 242/2016 Sb. ZÁKON celní zákon
• 244/2016 Sb. NAŘÍZENÍ VLÁDY k provedení některých ustanovení celního zákona v oblasti statistiky
• 247/2016 Sb. SDĚLENÍ Českého statistického úřadu o stanovení Seznamu vybraného zboží a doplňkových statistických znaků
12. Diskuse a odpovědi na dotazy účastníků.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

květen - červen 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ INTRASTAT - vykazování vnitrounijního obchodu se zbožím a jeho provázanost s uplatňováním DPH aktuálně 10.12.2018