Dnes je čtvrtek 19. červenec 2018, svátek má Čeněk

Nabídka kurzů / PRAHA / Celní oblast

Zahraniční obchod komplexně včetně všech změn 2018 - 3denní

Termín:
středa 3. říjen 2018 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 14:30 h),
čtvrtek 4. říjen 2018 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 14:30 h),
pátek 5. říjen 2018 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 14:30 h)
Místo:
PRAHA 1, učebna firmy TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
informace o místě / zobrazit na mapě
Učebny se nachází ve středu Prahy, naproti Hlavního nádraží, 200 m od Václavského náměstí. Ve vzdálenosti několika desítek metrů je stanice metra linky C - Hlavní nádraží a zároveň jedno z pražských železničních nádraží. Do 2 minut chůze jsou dostupné i tramvajové linky. Z Florence metro C (směr Háje), výstup Hlavní nádraží. Z Hlavního nádraží 5 minut chůze.
PRAHA 1, učebna firmy TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Cena:
6.000,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší:
Marek REINOHA

poradce v oblasti cel a unijního obchodu, certifikován jako lektor tématu INCOTERMS 2010 Mezinárodní obchodní komorou (ICC)



Další semináře s tímto lektorem

Program

Komplexní výklad z pohledu uplatňování DPH, celních předpisů, aplikace dodacích doložek INCOTERMS 2010 a vykazování INTRASTATu podle platné legislativy a novelizace českých navazujících předpisů.
Obsah:
1. den
Smluvní ujednání v zahraničním obchodě se zbožím a jejich vliv na uplatňování DPH
  • Přehled obchodních operací spojených se změnou vlastnických práv – nákup, prodej, barter, výměnné obchody, kompenzační obchody, reexport, reexpedice
  • Přehled obchodních operací, které nejsou spojené se změnou vlastnických práv – zušlechťovací operace, smluvní užívání věci
  • Základní náležitosti smluv v mezinárodním obchodě se zbožím – určení smluvních stran, zboží a jeho balení, cena zboží a její určení, dodací lhůta, dodací doložky, platební podmínky a způsob placení, vady a reklamace
  • Charakteristika jednotlivých dodacích doložek INCOTERMS 2010 a jejich využití v jednotlivých druzích přepravy
  • Vliv smluvních ujednání a dodacích doložek INCOTERMS 2010 na uplatňování DPH, příp. celních předpisů při vnitrounijním obchodu se zbožím a při dovozu a vývozu zboží
Vnitrounijní obchod se zbožím (obchod mezi členskými státy EU) z pohledu uplatňování DPH
  • Základní pojmy, základní pravidla vnitrounijního obchodu
  • Pravidla uplatňování DPH při provádění jednotlivých obchodních operací (dodání zboží, zasílání zboží, pořízení zboží, přemístění zboží, třístranné obchody, konsignační sklady, poskytování služeb apod.) – vymezení místa zdanitelného plnění, vymezení vzniku povinnosti přiznat DPH
  • Nový princip reverse charge při nákupu zboží od osob neusazených v tuzemsku zavedený novelou zákona o DPH
  • Souvislost uplatňování DPH se smluvními ujednáními v obchodních smlouvách a dodacími doložkami
  • Daňové doklady – pravidla vystavování daňových dokladů a jejich povinné náležitosti (dodání zboží, reverse charge služby, třístranné obchody, pořízení zboží)
  • Praktické příklady obchodních operací
2. den
Mimounijní obchod (obchod se třetími zeměmi) z pohledu uplatňování DPH a celních předpisů
  • Základní pojmy, základní pravidla mimounijního obchodu
  • Celní předpisy Společenství – celní kodex, prováděcí předpis k celnímu kodexu (nové celní předpisy účinné od 1.5.2016)
  • Celní předpisy ČR – celní zákon, vyhlášky (nové celní předpisy účinnné v ČR od data vyhlášení ve Sbírce zákonů)
  • Celní sazebník EU (TARIC) – aplikace celních sazeb, aplikace obchodně-politických opatření
  • Problematika DPH a celních předpisů při provádění mimounijního obchodu se zbožím (Uplatňování DPH při dovozu a vývozu zboží, uplatňování DPH při prodeji zboží nacházejícího se v celních režimech s podmíněným osvobozením od cla)
  • Změny v uplatňování DPH při vývozu po novele zákona o DPH.
  • Praktické příklady obchodních operací
Poskytování služeb osobám z jiných členských států EU a ze třetích zemí a poskytování služeb těmito osobami z pohledu uplatňování DPH
  • Základní pojmy, základní pravidla poskytování služeb definovaná předpisy o DPH
  • Poskytování služeb do jiných členských zemí EU – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady
  • Poskytování služeb do třetích zemí – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady
  • Poskytování služeb osobami registrovanými v jiných členských zemích EU do tuzemska – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady, případy vzniku povinnosti přiznat DPH
  • Poskytování služeb ze třetích zemí – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady, případy vzniku povinnosti přiznat DPH
  • Praktické příklady poskytování různých typů služeb
3. den
Výkaznictví vnitrounijního obchodu se zbožím
  • Statistika pohybu zboží v rámci EU (INTRASTAT) – základní pojmy, pravidla vykazování
  • Praktické příklady obchodních operací prováděných v rámci vnitrounijního obchodu se zbožím (případně službami), na kterých je konkrétně řešen způsob vykazování v přiznání k DPH, Souhrnném hlášení a ve výkazu INTRASTAT – příklady jsou koncipovány tak, aby obsáhly veškeré základní druhy obchodních operací, tzn. prodej, nákup, přepracování nebo zušlechtění, opravy, třístranné obchody, konsignační sklady, zasílání zboží apod.
  • Změny ve vykazování INTRASTAU po nabytí účinnost nového celního zákona.
  • Praktické příklady vykazování
  • Diskuse, dotazy.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

květen - červen 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Zahraniční obchod komplexně včetně všech změn 2018 - 3denní 03.10.2018