Dnes je sobota 23. červen 2018, svátek má Zdeňka

Nabídka kurzů / OSTRAVA / Personální oblast

Zákoník práce a GDPR – workshop (právní minimum) - 2 denní

Termín:
úterý 14. srpen 2018 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h),
středa 15. srpen 2018 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h)
Místo:
OSTRAVA, budova HOMOLA (Severomoravský vzdělávací institut) - šedozelená budova naproti tramvajové zastávky Osada Míru, Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky, salonek
informace o místě / zobrazit na mapě

Z vlakového nádraží Ostrava-Svinov:

Ze zastávky Svinov mosty horní zastávka, tramvají č. 4 (směr Nová Huť), cesta trvá 26 min, výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova)

 

Z hlavního vlakového nádraží:

Od hlavního nádraží tramvají č. 2 (směr Výškovice), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

nebo tramvají č. 1 (směr Dubina), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

nebo tramvají č. 8 (směr Vřesinská), přestup na zastávce Karolina na tramvaj č. 4 (směr Nová Huť - pozor u tohoto přestupu se musí přejít na opačné nástupiště), výstup na zastávce Osada Míru (zastávka je před budovou Institutu – šedozelená nová budova), cesta trvá cca 25 minut

 

POZOR!!! u tramvaje č. 4 musí být směr Nová Huť – jezdí ještě tramvaj směr Hranečník, ale na Hranečníku se musí přestoupit na druhou tramvaj č. 4, která jede směr Nová Huť.

 

POZOR!!! – tramvaj č. 4 jezdí od 7 do 8 hodin každých 10 minut (7.04, 7.14, 7.24, 7.34, 7.44, 7.54 hod) a po 8 hodině jezdí každých 20 minut (8.14, 8.34, 8.54, 9.34 hod).



Cena:
3.800,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, občerstvení formou rautu, oběd, písemný materiál )
Přednáší:
Mgr. Klára GOTTWALDOVÁ, MBA
právnička a lektorka, členka Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání a pracovních vztahů (AKV), členka redakční rady časopisu pro personalisty a mzdové účetní Ad rem, členka Rady expertů Unie personalistů a Sdružení personalistů při OHK; spolupracovnice Wolters Kluwer a. s. v on-line poradně Otázky & odpovědi

Další semináře s tímto lektorem

Program

Kurz je zaměřen na základní seznámení s vybranými pracovněprávními problémy včetně problematiky GDPR ve vztahu k pracovněprávním vztahům. Cílem kurzu je poskytnout posluchačům přehled v problematice nejen z pohledu teorie, ale rovněž tak z pohledu praxe. Primárně je kurz zaměřen na posluchače z řad personalistů ze mzdové sféry, zaměstnavatele, vedoucí pracovníky, ale vhodný je (s ohledem na řešenou problematiku) i pro začínající personalisty.
Obsah semináře:
  • Základní právní předpisy. Užitečné internetové odkazy.
  • Úvodní a všeobecná ustanovení zákoníku práce. Základní pojmy (zaměstnanec, zaměstnavatel). Problematika nelegální práce. Vysvětlení častého problému v praxi – od kdy můžeme zaměstnat žáka základní školy na letní brigádu?
  • Uchazeči o zaměstnání. Pohovory, formulace inzerátů. Jaké osobní údaje můžeme od uchazeče o zaměstnání požadovat?
  • Osobní údaje v pracovněprávních vztazích včetně problematiky GDPR (práce s osobními údaji; jaké údaje zaměstnavatelé smějí/nesmějí požadovat; apod.), osobní spis zaměstnance. Jaké jsou minimální povinnosti zaměstnavatele v oblasti HR podle GDPR? Řešení základních praktických problémů:
- Uchazeči o zaměstnání, osobní dotazníky, pracovní smlouvy.
- Monitoring zaměstnanců (GPS, kamerové systémy apod.).
- Evidence docházky ve světle GDPR.
- Fotografie zaměstnanců.
- Kopie dokladů.
- Praktická doporučení pro praxi HR, apod.
  • Pracovní poměr. Pracovní smlouva a informování o obsahu pracovního poměru. Podstatné a možné náležitosti pracovní smlouvy. Tipy pro praxi:
  • Pracovněprávní vztahy. Základní vymezení. Základní informace týkající dohody o provedení práce a dohody o pracovní činnosti, praktická doporučení, zajímavosti z praxe.
- Druh práce, místo výkonu práce, den nástupu do práce.
- Pracovní náplň, doba určitá/neurčitá (včetně tzv. záskoků za MD/RD), zkušební doba, praktické tipy pro praxi.
  • Pracovní smlouva prakticky – konkrétní příklad pracovní smlouvy + informace podle ust. § 37 zákoníku práce.
  • Základní pojmy týkající se změn pracovního poměru.
  • Překážky v práci. Vybrané druhy překážek v práci na straně zaměstnance (zejména pracovní neschopnost, mateřská a rodičovská dovolená).
  • Dovolená a základní praktické problémy (podle stavu legislativního procesu rovněž seznámení i s tzv. koncepční novelou zákoníku práce u problematiky dovolené).
  • Základní pojmy týkající se odměňování. Sjednání/stanovení mzdy. Rozdíl mezi mzdou a platem.
  • Náhrada majetkové a nemajetkové újmy - Odpovědnost zaměstnance a zaměstnavatele za škodu. Základní informace týkající se pracovních úrazů. Tzv. hmotná odpovědnost zaměstnance. Pracovní úrazy – základní pojmy.
  • Zánik pracovního poměru (dohoda, výpověď a výpovědní důvody uvedené v ust. § 52 zákoníku práce, okamžité zrušení pracovní poměru, zrušení pracovního poměru ve zkušební době, uplynutí doby) a základní problémy vznikající v praxi. Na co si dát pozor, formulace „důtek“. Odkazy na zajímavou judikaturu. Pracovní posudek. Potvrzení o zaměstnání.
Tzv. koncepční novela zákoníku práce
S ohledem na průběh legislativního procesu bude s novelou zákoníku práce pracováno dle jejího stavu k datu konání semináře. 
Proč si vybrat právě tento seminář?
Lektorka se snaží výklad doplňovat o své zkušenosti z praxe a tipy pro praxi. S ohledem na to, že se jedná o workshop, budou v rámci semináře řešeny konkrétní příklady a posluchači budou seznámeni rovněž s některými pracovněprávními základními vzory. Každý účastník obdrží lektorkou vytvořený písemný materiál; příklady včetně případných odkazů na zajímavá soudní rozhodnutí lektorka uvádí ad hoc na každém semináři.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

květen - červen 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ Zákoník práce a GDPR – workshop (právní minimum) - 2 denní 14.08.2018