Dnes je úterý 17. červenec 2018, svátek má Martina

Nabídka kurzů / VYŠKOV / Personální oblast

VYBRANÉ PROBLÉMY ZÁKONÍKU PRÁCE 2018 aneb praktické právní minimum nejen pro personalisty

Termín:
pátek 31. srpen 2018 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 13:30 h)
Místo:
VYŠKOV, salonek kavárny Style Cafe, Husova 11
informace o místě / zobrazit na mapě

Cena:
1.900,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, písemný materiál )
Přednáší:
Mgr. Klára GOTTWALDOVÁ, MBA
právnička a lektorka, členka Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání a pracovních vztahů (AKV), členka redakční rady časopisu pro personalisty a mzdové účetní Ad rem, členka Rady expertů Unie personalistů a Sdružení personalistů při OHK; spolupracovnice Wolters Kluwer a. s. v on-line poradně Otázky & odpovědi

Další semináře s tímto lektorem

Program

Kurz je zaměřen na základní seznámení s vybranými pracovněprávními problémy. Jeho cílem je poskytnout posluchačům přehled v problematice nejen z pohledu teorie, ale rovněž tak z pohledu praxe. Primárně je kurz zaměřen na posluchače z řad personalistů ze mzdové sféry, velmi vhodný je i pro začínající personalisty.
Čím se na semináři budeme zabývat?
I. blok
Základní právní předpisy.
Úvodní a všeobecná ustanovení zákoníku práce.
Osobní údaje v pracovněprávních vztazích včetně základního seznámení s GDPR (práce s osobními údaji; jaké údaje zaměstnavatelé smějí/nesmějí požadovat; časté problémy v praxi), osobní spis zaměstnance.
II. blok
Pracovněprávní vztahy. Základní vymezení. Základní informace týkající dohody o provedení práce a dohody o pracovní činnosti.
Pracovní poměr. Postup před vznikem pracovního poměru.
Pracovní smlouva a informování o obsahu pracovního poměru. Podstatné a možné náležitosti pracovní smlouvy.
Druh práce a pracovní náplň. Co lze doporučit učinit součástí pracovní smlouvy a co nikoliv.
Vybraná témata spojená s pracovní smlouvou: nejčastější problémy/chyby při uzavírání pracovní smlouvy, forma pracovní smlouvy, doba určitá/doba neurčitá (včetně pracovních poměrů zaměstnanců „záskoků“), zkušební doba – jak správně sjednat a časté problémy v praxi, odměňování zaměstnance (minimální, zaručená mzda, rozdíl mezi mzdou a platem, výplata mzdy, sjednání/stanovení mzdy), konkurenční doložka, apod.
Dovolená. Druhy dovolené, jak čerpat, základní chyby v praxi. Lze dovolenou převádět?
III. blok
Zánik pracovního poměru (dohoda, výpověď a výpovědní důvody uvedené v ust. § 52 zákoníku práce, okamžité zrušení pracovní poměru, zrušení pracovního poměru ve zkušební době, uplynutí doby) a základní problémy vznikající v praxi. Formulace „důtek“. Jak postupovat, když zaměstnanec odmítne převzít výpověď/okamžité zrušení pracovního poměru.
Pracovní posudek. Potvrzení o zaměstnání.
Tzv. koncepční novela zákoníku práce
S ohledem na průběh legislativního procesu bude s novelou zákoníku práce pracováno dle jejího stavu k datu konání semináře.
Proč si vybrat právě tento seminář?
Lektorka se jako praktikující advokátka snaží výklad doplňovat o své zkušenosti z praxe, o příklady a tipy pro praxi. Snaží se o to, aby si posluchači z kurzu „odnesli co nejvíce“, nepoužívá prezentace, každý účastník obdrží lektorkou vytvořený písemný materiál; příklady včetně případných odkazů na zajímavá soudní rozhodnutí lektorka uvádí ad hoc na každém semináři.
Poznámka:
Rozdělení výkladu do bloků je orientační a závisí na dotazech/diskuzi v průběhu semináře.
Aktuality (včetně souvisejících legislativních změn) k datu konání semináře.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

květen - červen 2018
Brno
PDF  
Ostrava, Olomouc
PDF  
Praha
PDF  

KATALOG LEKTORŮ

PDF  

E-mailový zpravodaj

KURZ VYBRANÉ PROBLÉMY ZÁKONÍKU PRÁCE 2018 aneb praktické právní minimum nejen pro personalisty 31.08.2018