Školení, semináře, kurzy

Dnes je úterý 31. květen 2016, svátek má Kamila

DATOVÉ SCHRÁNKY V PRAXI ANEB JAK EFEKTIVNĚ ELEKTRONICKY KOMUNIKOVAT (NEJEN) S ÚŘADY

Termín:
čtvrtek 26. květen 2016 - zahájení v 10:00 hodin (10:00 - 16:00 h)
Místo:
BRNO, učebna firmy TSM, Cejl 62 (světle zelená budova, vchod dvorním traktem, učebna ve 2. poschodí)
informace o místě / zobrazit na mapě
Ze dvora, při pohledu do oken, naše učebny poznáte podle truhlíků v oknech.

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD
v Brně. Lze použít tramvaje:

  • č. 2 směr Stará Osada
  • č. 4 směr Obřany
  • Vystoupíte na zastávce Tkalcovská (třetí zastávka od Hlavního nádraží ČD). Po vystoupení půjdete cca 50 m směrem zpět. Po levé straně ulice Cejl je nově zrekonstruovaný dům č. 62 (zelené barvy). Projdete průjezdem do dvorního traktu, zde vchodem vpravo do budovy. Ve druhém poschodí vlevo se nachází učebny vzdělávací agentury. Do učeben je bezbariérový přístup.
    Při použití automobilu lze parkovat u obchodního domu ALBERT, který se nachází k blízkosti objektu, u světelné křižovatky ulic Cejl a Tkalcovská.


Cena:
1.800,- Kč ( v ceně je zahrnuta coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší:
RNDr. Ing. Eva URBANOVÁ
specialistka, metodička spisové služby Krajského úřadu Středočeského kraje, Praha
Akreditace:
Seminář je akreditován MV ČR, číslo akreditace: AK/PV-196/2011.

Program

Seznámení s problematikou elektronické komunikace nejen s úřady, se zaměřením na praktickou práci s datovou schránkou a e-mailovou komunikaci, včetně elektronického podepisování dokumentů.
Obsah semináře: Způsoby elektronické komunikace (datovou schránkou, e-mailem). Tvorba elektronických dokumentů a jejich datové formáty. Zrovnoprávnění papírové a elektronické verze dokumentu. Druhy certifikátů a jejich použití při elektronické komunikaci s úřady (elektronický podpis, elektronická značka, kvalifikované časové razítko). Právní zakotvení problematiky datových schránek. Co je to datová schránka a k čemu slouží. Kdo musí mít datovou schránku zřízenou ze zákona. Kdo, kde a jakým způsobem si datovou schránku může zřídit na žádost. Kdo může vstupovat do datové schránky a jakými způsoby. Nastavení funkcionalit přímo v datové schránce. Zneplatnění a vydání nových přístupových údajů. Znepřístupnění/zrušení datové schránky. Datová zpráva jako elektronická data zasílaná datovou schránkou a její možné stavy. Dokument jako příloha datové zprávy zasílaná datovou schránkou a její přípustné formáty. Poštovní datová zpráva jako komerční služba zasílaná datovou schránkou. Způsoby ukládání elektronických dokumentů a dlouhodobé zabezpečení jejich důvěryhodnosti. Konverze dokumentů (autorizovaná x neautorizovaná). Praktická práce se zkušební datovou schránkou. Aktuality k datu konání semináře. 
Seminář je určen pro veřejnost, živnostníky, firmy, veřejnou správu. Diskuse, dotazy.

Změna termínu konání semináře z 19. 4. na 26. 5. 2016.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.
**Jste-li úředník a dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, potřebujete osvědčení akreditované MVČR, v přihlášce zaškrtněte ikonu označenou ** a vyplňtě i datum a místo narození.
Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Datum nar.:
Místo nar.:
**
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Semináře

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

březen - duben 2016
Brno
České Budějovice
Hradec Králové
Ostrava, Olomouc
Pardubice
Plzeň
Praha
Ústí nad Labem
Vyškov
Zlín
květen - červen 2016
Brno
České Budějovice
Hradec Králové
Ostrava, Olomouc
Plzeň
Praha
Ústí nad Labem
Vyškov
Zlín
červenec - srpen 2016
Brno
Praha

KATALOG LEKTORŮ

E-mailový zpravodaj

KURZ DATOVÉ SCHRÁNKY V PRAXI ANEB JAK EFEKTIVNĚ ELEKTRONICKY KOMUNIKOVAT (NEJEN) S ÚŘADY | TSM