Školení, semináře, kurzy

Dnes je úterý 27. září 2016, svátek má Jonáš

EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE
- NEVERBÁLNÍ A VERBÁLNÍ KOMUNIKACE, ASERTIVNÍ JEDNÁNÍ, ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ, ANTIMANIPULATIVNÍ STRATEGIE, PRINCIPY KOMUNIKACE VE STRESU A ZÁTĚŽOVÝCH SITUACÍCH - ANEB JAK KOMUNIKOVAT, ABYCHOM SE MY SAMI I OKOLÍ CÍTILI LÉPE

Termín:
úterý 19. leden 2016 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 15:00 h)
Místo:
HRADEC KRÁLOVÉ, Hotel Černigov, Riegrovo náměstí 1494, salonek
informace o místě / zobrazit na mapě
Cena:
1.990,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný psychologický profil osobnosti )
Přednáší:
Mgr. Jana WIESNER
psycholožka, koučka, vysokoškolská pedagožka

Program

Prostřednictvím tréninkových metod účastníci zdokonalí potřebné komunikační a asertivní dovednosti. Budou vedeni k rozvíjení komunikace jako klíčového projevu chování a jednání při profesním i osobním kontaktu, ke stimulování motivace pro konstruktivní postoje, a to i v konfliktních situacích. Osvojí si asertivní techniky, práva a pravidla a naučí se diagnostikovat ty situace, kdy mají tendenci k agresivitě či pasivitě či jakému typu manipulace nejsnáze podléhají.
Lektorka – psycholožka, zanalyzuje jejich možnosti a potenciál jednat novými přiměřenými způsoby, v nichž se budou cítit oni i jejich komunikační partneři lépe a sebevědoměji.
Součástí je autodiagnostika verbálních a neverbálních projevů prostřednictvím kamerových technik, kdy každý účastník dostane individuální zpětnou vazbu od lektorky, a trénink pomocí modelových situací přímo z praxe účastníků či na míru šité jejich potřebám.

Obsahové priority:

Základy neverbální a verbální komunikace – první dojem, účinek mimiky, gest, vzdálenosti, správná interpretace signálů řeči těla druhých. Komunikace a fyzický kontakt – odstranění negativních faktorů v neverbální oblasti (projevy nervozity atd.). Přesilové a antimanipulační taktiky neverbální komunikace – praktický trénink. Vlastní komunikační styl účastníka: Chybné slovní návyky. Efektivní slovní formulace (odbourání slovního „salátu“), ucelená sdělení  a pozitivní vyjadřování. Překážky a pravidla efektivního naslouchání. Techniky kladení otázek. Trénink úspěšné sebeprezentace a rétorické pohotovosti.
 
Dovednosti asertivního jednání – diagnostika vlastního stylu v zátěžových situacích. Testy asertivity. Asertivní práva. Techniky, principy. 3 typy chování. Přiměřené sebeprosazení. Asertivní kritika a pochvala, dovednost odmítání a určení si hranic. Typologie manipulátorů a antimanipulační techniky.
 
Komunikace a řešení konfliktů – dovednost „ustát“ si svůj protichůdný názor. Konstruktivní komunikace v konfliktních a vypjatých situacích. Strategie zvládání konfliktu. Komunikace ve vedoucím postavení. Typologie konfliktních jedinců. Sebevědomá prezentace názoru jako cesta z bludného komunikačního kruhu. Nácvik řešení konfliktů metodou modelových situací. Diagnostika vlastního psychologického profilu jednání v konfliktu (test).
 
Workshop je veden vysoce interaktivní formou za využití zpětných vazeb pomocí videonahrávek, cvičení, psychologických testů a hraní modelových situací.
Každý účastník odejde s doporučením, jakým směrem své dosavadní komunikační dovednosti rozvíjet a stimulovat tak, aby plně využil svůj osobnostní potenciál.
„Bonbonkem“ je též skupinová písemná zpětná vazba  každému účastníku (volitelné).
Pozor – velmi intenzivní tempo semináře!

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Semináře

Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

KATALOGY ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ

září - říjen 2016
Brno
České Budějovice
Hradec Králové
Ostrava, Olomouc
Plzeň
Praha
Ústí nad Labem
Vyškov
Zlín
listopad - prosinec 2016
Brno
Praha

KATALOG LEKTORŮ

E-mailový zpravodaj

KURZ EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE- NEVERBÁLNÍ A VERBÁLNÍ KOMUNIKACE, ASERTIVNÍ JEDNÁNÍ, ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ, ANTIMANIPULATIVNÍ STRATEGIE, PRINCIPY KOMUNIKACE VE STRESU A ZÁTĚŽOVÝCH SITUACÍCH - ANEB JAK KOMUNIKOVAT, ABYCHOM SE MY SAMI I OKOLÍ CÍTILI LÉPE | TSM